Sorry, no posts matched your criteria.

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

نرم افزار  CRM پیام گستر چگونه فروش شما را تا ۱۰۳% افزایش می‌دهد؟

۸ بهمن ۱۳۹۷
بدون نظر

سلام خدمت مخاطبين سایت کفش چابک در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

نرم‌افزار CRM پیشتر تنها برای ثبت اطلاعات مشتریان و به‌عنوان یک نرم‌افزار عملیاتی در واحد فروش استفاده می‌شد. اما اکنون کاربردهای این نرم‌افزار بسیار گسترده‌تر شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه نرم‌افزار CRM نه‌تنها اطلاعات مهم سازمان را ثبت می‌کند، بلکه با پردازش و ارائه گزارش‌ها تحلیلی به کشف الگوها، ارتباطات مهم و فرصت‌های فروش جدید کمک می‌کند.

همچنین یکی از مأموریت های مهم هر نرم‌افزار CRM یکپارچه‌سازی داده‌ها بوده که به موجب آن می‌توان از پراکندگی اطلاعات جلوگیری کرد و دسترسی به تمامی اطلاعات را ساده و کاربردی‌تر از همیشه برای کاربران به ارمغان آورد.

یک نمونه از کاربردهای نرم‌افزار CRM

سازمانی را در نظر بگیرید که از روش‌های سنتی برای پیشبرد عملیات فروش و مشتری‌مداری استفاده می‌کند. مشتری با این سازمان تماس گرفته و اطلاعات محصول شما را درخواست می‌کند. کارشناس فروش تا اواسط مذاکره نمی‌داند در حال مذاکره با چه کسی است و وسط صحبت با مشتری از وی می‌پرسد: «معذرت می‌خواهم؛ نام شما چیست؟» در این زمان است که مشتری احساس بیهودگی در صحبت‌های خود کرده و سرد می‌شود. مشتری به صحبت خود ادامه می‌دهد تا جوانب ادب را رعایت کرده باشد. در همین حین که مشتری در حال مذاکره است، کارشناس فروش شما در حال یافتن سوابق مشتری از بین فایل‌های متعددی است که در کامپیوتر خود ذخیره کرده و…

به نظر شما نتیجه این مذاکره جز شکست چه خواهد بود؟

حال شرکتی را در نظر بگیرید که به‌محض تماس مشتری، در ابتدای صحبت، وی را با نام خانوادگی مورد خطاب قرار داده و تاریخچه کاملی از مشتری را در مقابل خود مشاهده می‌کند. کارشناس فروش اکنون به‌خوبی می‌داند که مشتری وی در پی رفع چه نیازی با او تماس گرفته است و سعی در ترغیب وی در خرید محصول دلخواه مشتری می‌کند. مشتری در آن طرف تلفن وقتی با چنین برخوردی مواجه شود، احساس صمیمیت بیشتری کرده و ترغیب به خرید از آن سازمان می‌شود. این یعنی فروش با چاشنی کشف نیاز مشتری.

 افزایش فروش با نرم‌افزار CRM چگونه و چطور؟

۱- عدم اتکا به افراد در سازمان: با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتریان در واحد فروش، تمامی کارشناسان می‌توانند تاریخچه کاملی از اطلاعات مشتریان را در دست داشته باشند و هر کارشناس فروش بدون پیش زمینه‌ای خاص بتواند با هر مشتری وارد مذاکره و فرایند فروش شوند. این امر موجب می‌شود تا سازمان به افراد و اطلاعات ذخیره‌شده در فایل‌های شخصی متکی نباشد.

۲- پیگیری فرایند فروش بی وقفه ادامه دارد: با نرم‌افزار CRM اگر شما برای فروش خود یک چرخه ۵ مرحله‌ای را در نظر بگیرید و تاکید کنید که مشتریانتان پس از عبور از این چرخه‌ها، فروش را تکمیل کنند؛  این امر به شما کمک می‌کند تا مشتریان ناراضی به حداقل کاهش پیدا کرده و تبدیل به مشتری وفادار شوند و خرید خود را از شما تمدید کنند.

۳- گزارش‌گیری ساده‌تر از همیشه: نرم‌افزار CRM پیام گستر به شما کمک می‌کند تا گزارش‌هایی جامع، آسان و کاربردی را در کمترین زمان، آماده‌سازی و تحلیل نمایید. همچنین شما با یک نرم‌افزار CRM جامع می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را مدیریت کرده و روی نقاط ضعف و قوت بازاریابی خود تمرکز کنید.

۴- کشف فرصت‌های فروش: براساس میزان علاقه‌مندی افراد به محصول و خدمات سازمانتان، شما می‌توانید به مخاطبان خود رنک داده و بهتر برای خرید آنان برنامه‌ریزی کنید. با این قابلیت شما قادر خواهید بود که برای سرنخ (لید) فروش خود تمایز قائل شده و برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.

پیام گستر

کدام نرم‌افزار CRM خوب است؟

شواهد نشان می‌دهد بسیاری از کسب وکارها به‌دلیل عدم آگاهی تصمیم‌گیرندگان و مدیران از نحوه‌ی عملکرد و ویژگی‌های CRM، در به‌کارگیری صحیح این نرم‌افزار با شکست مواجه می‌شوند. بنابراین، گام اول در خرید CRM درک کامل مفهوم آن و استفاده از یک راهنمای مناسب است. تمام مدیران، تصمیم‌گیرندگان و حتی تیم فروش باید از تنظیمات اصلی، نحوه‌ی کارکرد و ویژگی‌های CRM اطلاعات کافی داشته باشند.

سیستم CRM دارای کلمات کلیدی و اصطلاحات فنی و تخصصی زیادی است و هنگامی که به‌اندازه کافی درباره نرم‌افزار اطلاعات داشته باشید، می‌توانید از فروشنده بخواهید کاربردها و ویژگی‌های آن را به‌صورت ساده برایتان توضیح دهد. اگر فروشنده نتوانست در مورد محصول خود، توضیحات قانع‌کننده‌ای دهد، از او خرید نکنید.

هیچ‌کس بهتر از شما به کسب‌وکارتان واقف نیست. بنابراین از ارائه‌کنندگان این نرم‌افزار بخواهید قبل از اینکه از آن‌ها خرید کنید، به شما ثابت کنند که می‌توانند نیازهای شما را در محیط کسب‌ و کارتان برآورده کنند. یک نسخه‌ی آزمایشی سفارشی‌شده می‌تواند به شما کمک کند تا CRM مربوطه را بهتر ارزیابی کنید و تصویر بهتری از آن برای مطابقت با اهداف و نیازهایتان به‌دست آورید، سپس برای خرید آن اقدام کنید.

شما مخاطبين عزيز سایت کفش چابک از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

سایت کفش چابک


لینک کوتاه مطلب

http://chabokshoes.ir/?p=2590

برچسب ها

مطالب مشابه